עיצוב חדרי ילדים? ארון הילדים קובע!

ארון ילדים משמש כפריט ריהוט פרקטי ורב תכליתי בחדרי ילדים. אך טוב לדעת כי השפעתו חורגת הרבה מעבר לפונקציונליות. הוא גם תורם באופן משמעותי לאסתטיקה הכללית של החלל. בחירת ארון הילדים הנכון היא המפתח להשגת עיצוב מרהיב מאוד בחדר. הפעם אנו סוקרים מדוע ארון לחדרי ילדים משפיע באופן כה משמעותי על עיצוב החדר. כמו כן, נזכיר כמה כללים להתאמת עיצוב הארון לקונספט החדר הרצוי. ובנוסף, נתאר את חשיבות האיכות והעמידות ונגלה כמה טיפים לשיפור העיצוב הכללי של חדר הילדים לאחר בחירת ארון בגדים חדש.

השפעת ארון הילדים על עיצוב החדר

ארון ילדים משחק תפקיד מכריע בארגון העיצוב הכללי של החדר. ראשית, ארון לחדר ילדים מספק נקודת עיצוב מרכזית, מה שנקרא מוקד עיצובי. ברוב החדרים ארון הבגדים הופך לנקודת המוקד של החדר בשל גודלו והבולטות שלו. הוא מושך תשומת לב ולכן קובע את הטון עבור כל החלל. בשל הבולטות של הארון, גם הצבע והגימור שלו מאוד בולטים ונראים לעין. הצבעים של ארון הבגדים תורמים משמעותית ליצירת אווירה מגובשת, נעימה, ובגוונים שאוהבים (מרגיעים, אנרגטיים, חמימים וכו’). על ידי בחירת הארון אפשר להדגיש את הסגנון שרוצים עבור החדר כולו. כך ניתן להדגיש או לחולל אופי מודרני, כפרי, מלוטש וכן הלאה. כל זאת בשילוב האופי הפונקציונלי של הארון כפתרון אחסון.

כללי זהב להתאמת עיצוב ארון ילדים לקונספט העיצוב שרוצים

כדי ליצור חדר ילדים הרמוני ויפה, תוכלו להיעזר בארבעת הכללים הבאים:

  •  עקביות – ודאו שאתם בוחרים ארון בגדים בסגנון ובעיצוב שתואמים את תפיסת העיצוב העקבית בחדר. בין אם אוהבים עיצוב מלוטש ובין אם מינימליסטי או שובב וצבעוני, עקביות היא שם המשחק!
  • שימוש נכון בצבע – בחרו צבע ארון שמשלים או משתלב בהרמוניה עם סוג הצבעים שבחדר. זה אמור לשפר את האווירה הכללית וליצור מראה אחיד ונעים.
  •  גודל – רצוי לבחור גודל ארון בגדים שתואם בדייקנות לגודל החדר. טוב לתכנן בקפידה את מיקום הארון כדי למקסם את הפונקציונליות ולהשאיר זרימה נכונה בתוך החדר.
  • דגשים אישיים – שלבו עיצובים מותאמים אישית לפי אופי הילד. ניתן לחזק עיצוב על ידי ידיות בעיצובים יפים, מדבקות או פרזול ועוד. כל זה יוצר חלל מותאם אישית ומרתק לילד.

ארון עמיד ובטוח – אל תתפשרו על זה

מעבר ליופי, חשוב לשים לב גם לאיכות ולעמידות של ארון הילדים. ארון בגדים עשוי היטב יעמוד במבחן הזמן. הוא יישאר פונקציונלי ונעים לעין גם כשהזמן חולף והילד גדל. זיכרו כי חומרים איכותיים וטכניקות הרכבה מעולות תורמים לבטיחות הארון, וממזערים סיכונים לתאונות או פציעות. כמו כן, ארונות ילדים צריכים להיות עמידים. בחרו ארון בגדים עמיד שיוכל לעמוד בשימוש יומיומי ולשמור על הפונקציונליות שלו לאורך שנים.ויש לנו גם כמה טיפים לשיפור עיצוב חדר הילדים לאחר בחירת ארון חדש. למשל, תוכלו לשלב כריות צבעוניות, שטיחים, וילונות או אמנות קיר המשלימים את עיצוב הארון. אביזרים אלה מוסיפים עומק ואישיות לחדר. נצלו את תכונות האחסון של הארון ביעילות כדי לשמור על החדר מאורגן, נעים ובטוח. השתמשו בפחים, קופסאות ומכלים מסומנים כדי לשמור על סביבה מסודרת. התקינו גופי תאורה מתאימים, כגון תאורת פונקציונלית ליד ארון הבגדים או תאורת אווירה ליצירת אווירה חמה ומזמינה.על ידי הקפדה על כללי התאמת עיצוב הארון לקונספט החדר, התמקדות באיכות ובעמידות ויישום טיפים עיצוביים, תוכלו ליצור חלל ויזואלי, מרהיב, נוח לסידור ואפילו מרגש, עבור ילדיכם.

IDEAL SALE
הנחות שוות
על כל ארונות אידיאל!

המבצע תקף לסניפים בלבד