ארון הזזה 3 דלתות

הבית שלנו הוא מקום עם ערך סנטימנטלי, אפשר אפילו להגיד שהוא המקדש הפרטי שלנו. הקירות שלו מגנים עלינו מפני העולם החיצוני, והוא מלא ברהיטים ופריטים יקרי ערך.

ארון בגדים – מהיותו רהיט בעל נוכחות חזקה– ברוב המקרים מכתיב את הטון העיצובי של המרחב. קל להתבלבל ולחשוב שהוא נמצא שם רק כדי לאחסן דברים, אך לא כך הדבר. כשהוא בנוי ומעוצב נכון יש לו אפקט כפול: פונקציונליות ואלגנטיות. וככה הוא מציע טוויסט עכשווי לאתגר הוותיק של ייעול החלל.

נמצאים בעיצומו של מסע חיפוש אחר ארון אידיאלי? הגעתם למקום הנכון. המאמר הזה יעזור לכם ללמוד על סוגים שונים של ארונות הזזה עם דגש על אלה שמכילים 3 דלתות.

אז… מוכנים להפוך את המרחב שלכם למקלט של סטייל וארגון?

ארון הזזה בעל שלוש דלתות הוא אלגנטי ויעיל

אתם בטח מנחשים שעולם עיצוב הפנים, המלא באפשרויות מרגשות, כל הזמן נע קדימה. ארון הזזה 3 דלתות הוא אמנם לא המילה האחרונה בתחום, אבל בהחלט זוכה למקום של כבוד אחרי שהפך לבחירה פופולרית בקרב אנשים שאוהבים פרקטיקה אסתטית.

כפי שניתן להבין מהשם, לארון מסוג זה יש שלוש דלתות שמחליקות לצדדים על גבי מסילה. יש לו מנגנון חכם שמונע בריחה של הדלתות ומבטיח שהן ינועו בצורה חלקה וייסגרו בשקט.

שטח האחסון הפנימי שלו לרוב יכיל מדפים, מגירות, מוטות לתלייה, אביזרי פרזול, ואף קרש גיהוץ. אופן הפריסה מאפשר אחסון חכם ושפע של מקום ייעודי לפריטים שונים: חולצות, מכנסיים, חליפות, ז’קטים, נעליים וכו’.

המבנה שלו גם חוסך מקום בחלל החיצוני, שכן הדלתות לא נפתחות לתוך החדר.

ארון הזזה 3 דלתות

עולם שלם של ארונות הזזה

ארון הזזה 2 דלתות – ארון שהוא סוג של גרסת “מיני” לארון שהצגנו למעלה. חשוב לציין שזה אחד הארונות הכי מבוקשים בשוק כיום. מתאים במיוחד לאלו שמחפשים פשטות מבלי להתפשר על פונקציונליות.

ארון טלוויזיה – ארון מסוג זה הוא למעשה ארון הזזה בעל שתי דלתות, שבתוך אחת מהן מותקן מסך הטלוויזיה (בצורה כזו שמשאירה מקום גם לכבלים ולמוצרים הנלווים). המסך נמצא בקו אחד עם הדלת ולא ניתן לשים לב שהוא קיים כל עוד הוא מכובה. הארון הזה הוא הוכחה חיה לשילוב בין חדשנות לפרקטיקה ומהווה פיתרון נהדר עבור חדרי שינה עם מקום מוגבל.

ארון הזזה עם מראה – גם הבסיס של ארון זה הוא ארון הזזה בעל 2 דלתות, אלא שהפעם במקום טלוויזיה על אחת דלתות מותקנת מראה. גם הוא נועד לחסוך לכם מקום יקר ולהבטיח שתמיד תוכלו להציץ על עצמכם לפני שאתם יוצאים מהבית ולחייך כי אין לכם ספק שעשיתם את הבחירה הנכונה.

בואו לשפר את חוויית האחסון שלכם עם ארונות אידיאליים

נעים להכיר, כאן אידיאל ארונות – החברה המובילה בישראל לתכנון, פיתוח, ייצור ושיווק פתרונות אחסון מתקדמים. במשך כל שנות פעילותנו צברנו ניסיון וידע נרחבים שעוזרים לנו להגשים את החלומות של לקוחותינו.

למה לבחור דווקא בנו אתם שואלים?

  • התאמה אישית לצרכים – הדגש שלנו הוא על עיצוב ארונות שקולעים בול לצרכים הספציפיים של כל לקוח. רוצים לפרוס את שטח האחסון בצורה מסוימת? לשדרג את הארון ברמקולים, מנגנון פתיחה חשמלי או תאורה? קיבלתם!
  • איכות ללא פשרות – כל הארונות שלנו מיוצרים כאן בארץ ומחזיקים בתו כחול לבן. על חלק מהמוצרים אפילו יש לנו פטנט. אנחנו גאים לייצר ארונות שבנויים מחומרי הגלם הטובים ביותר בשוק, ומלווים את לקוחותינו למשך שנים רבות.

ארונות הזזה, ארונות קיר, ארונות פינתיים, ארונות רחף, חדרי ארונות – שפע של מוצרים מחכה רק לכם. מוזמנים להציץ בקטלוג העשיר באתר, או לקרוא מאמרים נוספים. וכמובן, אנחנו נשמח לפגוש אתכם בקרוב באחד מ-9 הסניפים שלנו.

IDEAL SALE
הנחות שוות
על כל ארונות אידיאל!

המבצע תקף לסניפים בלבד