ארונות לחדרי ילדים

כולם יודעים שאחד הרהיטים הכי חשובים שיש בחדר ובפרט כשמדובר על חדר ילדים הוא הארון. הארון הוא המקום שיאחסן גם את הבגדים, גם את הצעצועים ולעיתים אפילו את הטלוויזיה ואת מוצרי החשמל.

ארונות לחדרי ילדים בעיצוב אישי זו אופציה נהדרת להורים שרוצים לנצל את החלל בחדר בצורה מיטבית ומעבר לזה, להורים שרוצים ליהנות ממרחב יפה ושימושי. יש חדרי ארונות זולים, גם אם אתם בוחרים בעיצוב אישי והחוכמה היא לדעת לבחור רק מה שמתאים לכם בהתאם לצרכים ולתקציב.

ארונות בגדים מחיר זול זה משהו שאפשר למצוא ותתפלאו לשמוע, כאשר בוחרים בארונות בהתאמה אישית, אתם יכולים ליהנות מחדרי ארונות זולים אפילו יותר. מעבר למחיר, חשוב להפקיד על כמה כללים שכמעצבים ארונות בעיצוב אישי ולפניכם כמה טיפים שיסייעו לכם לקבל החלטות.

קודם כל ולפני הכל הבטיחות

הדבר הכי חשוב שיש לשים אליו כשמעצבים ארון בגדים לחדר הילדים הוא הבטיחות. אתם מוכרחים לרכוש ארון בטיחותי, שניתן לחבר לקיר, כדי שחלילה הילדים שלכם לא ישחקו ויפילו את הארון.

מעבר לזה, עליכם לוודא שהחברה שמייצרת את הארון עומדת בכל תווי התקן האפשריים ולהיות בטוחים שארונות בגדים מחיר זול לא בא על חשבון האיכות של המוצר והבטיחות של המוצר.

פונקציונליות ופתרונות אחסון

ארון בגדים לחדר ילדים שמעוצב נכון יכול להוות פתרון אחסון מצוין לא רק לבגדים, אלא גם ליתר החפצים בחדר. מומלץ מאוד לתכנן את הארון כך שיכיל מדפים פתוחים, מגירות סגורות ואפילו מקומות ייעודיים למוצרי חשמל, כמו לדוגמא ריבוע ייעודי לטלוויזיה. ארונות הזזה מומלצים במיוחד בחדרי ילדים, כיוון שהדלתות לא תופסות מקום והרי אמרנו שהפונקציונליות היא אחד המרכיבים המשמעותיות בבחירת ארון. חשוב שתדעו שארונות הזזה זולים יותר מארונות עם דלתות שנפתחות רגיל ואם אפשר לקבל גם יותר פונקציונלי וגם יותר זול, אז למה לא בעצם?

נראות שתתאים לעיצוב הכולל

כמובן שארונות הזזה זולים זה טוב ויפה, אבל זה לא מספיק. אתם מוכרחים לקחת בחשבון כשבוחרים ארונות לחדרי ילדים בעיצוב אישי גם את הנראות של הארון. חשוב מאוד לבחור סוג חומר שנראה טוב ושנעים למגע. ארון זה רהיט גדול ודומיננטי ולכן חשוב מאוד שהרהיט שנותן את הטון לכל החדר, יהיה רהיט יפה, שמעוצב לפי טעמכם ומשתלב עם העיצוב הכולל של החדר.

נוחות והתאמה לצרכים שלכם

הטיפ האחרון בדרך לבחירת ארון מעוצב לחדר הילדים הוא לוודא שהארון נוח ועונה על הצרכים שלכם. תכננו מראש חורים לשקעי חשמל וחלקו את החלל בתוך הארון כך שיתאים לצרכים של הילד ולצרכים שלכם. מומלץ להשאיר באזור הגבוה מקום למצעים ובאזור התחתון מקום למשחקים. אתם צריכים שהארון מצד אחד יהיה נגיש לילד שלכם ושהוא יוכל להוציא לבדו את הצעצועים וגם להחזיר אותם למקום, אבל מצד שני, שיהיו גם אזורים שנגישים רק לכם, כדי לשמור על סדר ונוחות.


למה מומלץ להכניס ארון איכותי לחדר הילדים?


בעינינו, ארון לחדרי ילדים הוא רהיט חובה. למה?

שטח אחסון מקסימלי: המשמעות של רהיט כזה בחלל היא שטח אחסון פונקציונלי שעונה על הצרכים המדויקים שלכם. אפשר לאחסן בו בגדים, צעצועים, משחקים וחפצים שאף פעם לא היה להם מקום מוגדר בבית.

התאמה אישית: שטח האחסון הפנימי יכיל לרוב מגירות, מדפים, מוטות לתלייה ואביזרי פרזול. עם זאת, בהחלט ניתן לסדר אותו לפי צורכי האחסון שלכם ואף לשדרג אותו עם מנגנונים חכמים.

אסתטיקה: חדרי ילדים הם לרוב מבולגנים. לא משנה כמה הילד מסודר, תמיד אחד הצעצועים מוצא את עצמו על הרצפה והבגדים נזרקים על השולחן. ארון בגדים הוא בעצם שומר הסדר של המרחב.

פרקטיקה יצירתית: רוב חדרי הילדים לא גדולים במיוחד, וזה בסדר. יש מלא סוגי ארונות שמציעים שילוב של עיצוב ופרקטיקה. ארון טלוויזיה הוא אחד מהדוגמאות לכך. מדובר בארון עם דלתות הזזה שבתוך אחת מהן משלבים מסך טלוויזיה.

פתרון לטווח ארוך: יש בשוק כל מיני גימיקים מפלסטיק שמשמשים לאחסון בחדרי ילדים. אבל כולנו יודעים שהם לא יחזיקו מעמד לנצח. ארון לחדר ילדים לעומת זאת הוא השקעה לטווח ארוך. זאת כמובן בהנחה שהוא באמת עשוי מחומרי גלם איכותיים.


איזה עוד פרמטרים חשוב לקחת בחשבון לפני שרוכשים ארון לחדר הילדים?


גודל החדר – חשוב להעריך את גודל החדר לפני שמחליטים להכניס לתוכו ארון. הארון הוא לרוב רהיט בולט במרחב, ואנחנו רוצים לוודא שהוא יוכל להשתלב בו טוב. אם החדר קטן מדי יכול להיות שתצטרכו לשקול פתרונות אחסון אלטרנטיביים.

גיל הילדים – הגיל בהחלט מהווה פקטור מכריע בנושא. רק כשהילדים גדלים מעט, מתעורר צורך בשטח אחסון גדול יותר, ויש להם את היכולת להשתמש בו בצורה עצמאית.

תקציב – ארונות פתיחה לילדים יכולים לעלות לא מעט. אנחנו רואים את ההוצאה הזו בתור השקעה לטווח הארוך, אבל עדיין מומלץ שתגיעו עם סכום מוגדר לפרויקט.

אידיאל ארונות מביאה לחדרי הילדים עולם של סדר ויציבות באמצעות ארונות יפים ופונקציונליים. כשכל דבר נמצא במקומו, הילדים יכולים להתרכז ולהנות באמת מחווית למידה ומשחק מרתקת יותר.

הארונות שלנו מיוצרים בקפידה כדי לשלב בצורה אסתטית את השימושיות המעשית יחד עם עיצוב נעים שיקלע לטעמם של הילדים וההורים, ויהפוך את החלל האישי לנעים יותר.

IDEAL SALE
הנחות שוות
על כל ארונות אידיאל!

המבצע תקף לסניפים בלבד