איך להתאים ארון לחדר שינה בצורה הנכונה ביותר

איך להתאים ארון לחדר שינה בצורה הנכונה ביותר?

מחפשים ארון בגדים פינתי? אולי ארון רחף? איזה סוג שלא תחפשו, אנחנו יכולים להבטיח לכם שאצלנו באידיאל תמצאו.
אם אתם עדין לא סגורים על סוג הארון שיכול להתאים לכם, הגעתם למקום הנכון. אנחנו מאמינים שלפעמים כדי למצוא את הפריט המושלם, צריך לשמור על ראש פתוח.
במאמר הזה נדבר על סוגי הארונות השונים שקיימים בשוק, ונגלה איך אפשר להתאים כל אחד מהם לחלל.
אז בלי יותר מדי הקדמה, בואו פשוט ניגש לתכלס.

סוגי הארונות השונים

ארון הזזה– ארון קלאסי שמהווה פתרון אחסון מאוד נפוץ בקרב המון בתים בארץ ובעולם. עשוי לרוב ממלמין יצוק, ומאובזר במוצרי פרזול עשויי אלומיניום ושלל חומרים גמישים ועמידים. מצויד במנגנון קפיץ מיוחד שמונע בריחה של הדלתות מהמסילה.
ניתן לאבזר את פנים הארון עם מגירות נשלפות, מדפים מתכווננים, מתלה קולבים וקרש גיהוץ. בנוסף ניתן “לשחק” עם המבנה בהתאם לצרכים האישיים שלכם ולהחליט על כמות של מדפים תלייה וכדו’

ארון טלוויזיה– לגמרי המילה האחרונה בתחום. ארון עם טלוויזיה מובנית בתוכו, מהווה קונספט עיצוב חדשני. מסך הטלוויזיה מותקן מאחורי הדלת של ארון ההזזה, ומשתלב בצורה שבה הוא בא לידי ביטוי רק כשהיא דולקת. הטלוויזיה מתמזגת עם הארון בצורה הרמונית. הייחוד של הארון הזה הוא תשומת הלב לפרטים הקטנים, האחסון החכם והגימור המושלם.

הארון יכול להשתלב מעולה בחדר השינה, אבל לא רק – תוכלו להציב ארון כזה גם בסלון ובכך לספק לבית עוד מקום אחסון יצירתי וחכם. והפלוס הכי גדול? תוכלו להזמין אותו בהתאמה אישית.
ארון שתי דלתות- ארונות נפוצים מאוד שבדרך כלל עשויים ממלמין או זכוכית. מתאימים בעיקר לחדרי ילדים ומכילים מדפים, מגירות נשלפות ומתלה קולבים. מגיעים בשלל גוונים, ועשויים מחומרים עמידים נגד שריטות וקלים מאוד לניקוי.

ארון מעוצב- ארונות מעוצבים באופן אישי על פי טעמו של הלקוח. לא מדובר רק בארונות יפים ואיכותיים, אלא בראש ובראשונה בטיחותיים. החזית המעוצבת עשויה מזכוכית ייחודית שנשארת במקומה אם חלילה מאיזה סיבה נשברה, סדקים או שברים לא מתפזרים ובכך כל בני הבית נשארים בטוחים.
כדי שתוכלו לקבל הבנה טובה יותר על כל סוג ארון, אנחנו ממליצים לכם לצפות בתמונות שמופיעות תחת כל קטגוריה בקטלוג.

איך אפשר להתאים ארון לכל חלל?

אז אחרי שדיברנו על כמה סוגי ארונות, הגיע הזמן לדבר על האלמנטים השונים שיש לקחת בחשבון כדי להתאים את סוג הארון החלל.
מידות- בראש ובראשונה, עליכם לקחת מידות, גם של הארון וגם של החלל, ולוודא שגודל הארון פרופורציונלי לגבולות המרחב.
אופן השימוש- כדי להתאים ארון בצורה מושלמת לחדר, יהיה עליכם לקבוע את סוג השימוש בו. ארונות שונים יוכלו לשמש אתכם לצרכים שונים.
עיצוב- ארון הזזה עם מראה, ארון טלוויזיה, ארון רחף, את כולם אפשר לעצב בצורה יוצאת דופן. השאלה היא, איזה ארון ישתלב עם העיצוב הכללי של החדר שלכם, ואיך הוא יעמוד בחלל עם שאר הרהיטים.
כמובן שיש עוד הרבה מרכיבים שאפשר לקחת בחשבון. אם תרצו, אנחנו מזמינים אתכם לקבל מאיתנו ייעוץ מקצועי בנושא.

כאן אידיאל – חברה שמתכננת, מייצרת, ומשווקת ארונות אידאליים לכלל לקוחותיה שמחפשים ארונות איכותיים ללא פשרות. 
הצוות המקצועי שלנו בחנויות מלווה את הלקוחות בתחילת התהליך.
הויז’ן שלנו הוא למצוא לכם ארון חכם שיחזיק לאורך זמן, יהיה נעים לשימוש ופרקטי ככל הניתן ובדיוק בגלל זה אנחנו עובדים מסביב לשעון כדי לשכלל את המוצרים שאנחנו מציעים.
תוכלו למצוא בקטלוג שלנו ארונות הזזה מומלצים, חדרי ארונות שלמים, מוצרי פרזול ועוד.
יש לכם שאלה? קפצו לקפה באחד הסניפים הפזורים בארץ.

IDEAL SALE
הנחות שוות
על כל ארונות אידיאל!

המבצע תקף לסניפים בלבד